muzeum bielizny
solary, kolektory słoneczne, ogniwa fotowoltaiczne, fotowolt
Temat: Warszawska firma opracuje markę Szczecina
A Szczecin nie ma marki? Bo zawsze myślałem, że ma i się godło nazywa. Ba! Ma nawet flagę pasiastą!
Agencje reklamowe biorą kosmiczne pieniądze za stwierdzenie oczywistych faktów,
o których wszyscy potocznie wiedzą. Żeby Szczecin był atrakcyjny muszą w nim
być... atrakcje:). I musi być czysto. I ludzie muszą mieć gęby radosne:) Jako
atrakcje może być wszystko, co... niepospolite:) muzeum bielizny, oszklony tunel
pod Odrą, doroczny festiwal pedofilów:), no i co tam jeszcze jest niepospolite
(chociaż najpierw strzeba sprawdzić czy niepospolite jest legalne:). Wymyślać
niepospolite atrakcje, to robota rady miejskiej, a nie żadnej agencji. Strach
pomyślec co by było gdyby moja żona do gotowania wynajęła specjalistę, bo się
lepiej na tym zna, do robienia zakupów specjalistę od zakupów, bo ten się lepiej...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,70,67825255,67825255,Warszawska_firma_opracuje_marke_Szczecina.html