muzykoterapia w edukacji
solary, kolektory słoneczne, ogniwa fotowoltaiczne, fotowolt
Temat: Muzykoterapia na UMCS w Lublinie
...studiów wyższych z przygotowaniem pedagogicznym, którzy ukończyli specjalność rytmika w szkole muzycznej II stopnia lub akademii muzycznej (w uzasadnionych przypadkach niepełne studia), pracowników przedszkoli, nauczycieli rytmiki.
Uzyskane kwalifikacje – do prowadzenia zajęć rytmiczno-terapeutycznych w placówkach oświatowo-wychowawczych.
Plan studiów obejmuje: wybrane zagadnienia związane z psychologią muzyki, muzykoterapią w edukacji, arteterapia i kulturoterapią; rytmikę; wybrane zagadnienia z muzykoterapii (słuch, audio-psycho-fonologia); wybrane zagadnienia z anatomii i patologii (diagnostyka); wybrane zagadnienia z arteterapii: terapia przez działania sztuk plastycznych, solfeż (w tym delaroze); wybrane metody umuzykalniające: metoda Kodalya; wybrane zagadnienia z arteterapii: Choreoterapia; wybrane zagadnienia z pedagogiki i...
Źródło: forum.arteum.pl/viewtopic.php?t=424
Temat: Muzykoterapia na UMCS w Lublinie
...Pedagogiki i Psychologii. Zakres działalności naukowo - artystycznej Do zadań Zakładu należy w szczególności: 1. Inicjowanie, planowanie, organizowanie i prowadzenie badań naukowych oraz działalności dydaktycznej w zakresie: - rola słuchu w muzykoterapii oraz opracowania indywidualnych programów muzycznych usprawniających słuch i mowę (Tomatis) - rola słuchu w edukacji (diagnostyka, błędy diagnostyczne), - muzykoterapia w edukacji w tym także artystycznej (stres, lęk, niepowodzenia) - uwrażliwienie słuchu muzycznego u dzieci w wieku przedszkolnym i nauczania początkowego (audiacja), - wykorzystanie różnych metod umuzykalniających w terapii (Kodaly, Orff, Dalcroze, Diamond, Campbell i in.), - uwrażliwienie studentów - muzyków do wczesnego wykrywania uszkodzeń słuchu i wad mowy u dzieci i młodzieży. 2. Organizowanie punktu...
Źródło: forum.arteum.pl/viewtopic.php?t=424